Csak ésszel !

HTML

Trompf

Rólad, rólam, politikáról.

Friss topikok

  • Szanyi Pabolcs: "A független szervek kivizsgálása a következő eredményeket hozta: Az elmúlt 60 évben 40 ezer papbó... (2016.05.17. 21:37) Véleménye miatt kivégezve !
  • Csendestobbseg111: A nagy igazságok az idővel sem kopnak el. :-) A kérdés az, hogy akinek tisztességes a szándéka az ... (2015.07.27. 18:48) Elitváltás
  • Gondos: @Trompf: Sántít a párhuzam, az összehasonlítás, mert a két választott tisztségre eltérők a szerep... (2013.01.06. 04:16) Lemondani vagy lövetni ?
  • Trompf: @alvering2: "Ugyanaz a cirkusz megy ott is" Azaz nem működnek együtt az ellenféllel, és nem tisz... (2012.07.08. 19:14) Európai végítélet
  • tükörfúró: erősen hiszem, hogy az erőskezűnek képzelt bohócvezető is csak erősködő szavakra és keménykedő lát... (2012.04.02. 23:13) A zemberek riadalma

Linkblog

Véleménye miatt kivégezve !

2016.05.10. 21:32 Trompf

Alapvetően minden olyan posztal, mely ömlik a netes csatornákból, és erőszaktevők példás megbüntetését követeli, egyetértek.
Egyetértek azzal a szemlélettel, hogy az erőszakot büntetni, a megerőszakolt nőket védeni, feljelntésre bátorítani kell.
Fontos lenne tudnia a szülőknek, hogy a velük kapcsolatban álló nevelő, tanár, edző, volt-e már elítélve szexuális bűncselekmény miatt.

De az eset felvezetésére nagyon rossz példát választottak a megmondó emberek.
Kiss László esetén, ugyanis nem jelenthetjük ki biztosan, hogy megtörtént az erőszak.
Ugyanis az eset, történhetett akár éppenséggel úgy is, ahogy Aczél gondolta, avagy Kiss László előadta.

Nevezetesen, hogy a hölgy valóban hagyta magát.
Ugyanis tudtommal a hölgy felement egy idegen lakására teljesen önként. Ezt ő se tagadta.
Történt szexuális aktus is, viszont nem voltak külsérelmi nyomok.

Persze mégtöbb dolog mutat abba az irányba, hogy megtörtént az erőszak. Kiss korábbi esetei, Takáts Zsuzsanna hiteles megszólalása pl.

Én személy szerint is azt gondolom, hogy megtörtént az erőszak.
Teljesen szubjektív becslés alapján, azt hiszem kb 80% az esélye, hogy Takáts Zsuzsanna mond igazat, és cirka 20% hogy Kiss László.

Ami sokkal félelmetesebb azonban, magától az erőszak tényétől is akár, hogy Aczél Endre elveszítette az állását, a megélhetését, a hitelét, és mindent amit felépített.
Azért veszítette el, mert le merészelte írni a kételyeit, és a véleményét az ügyben, ami nem felelt meg nektek.
Nektek, akik tényként kezelitek az erőszakot, és ezen axiómából kiindulva bélyegeztek meg embereket, akik kételyeiknek adnak hangot.
Követelitek a 100%-os bizonyosságnak az elismerését abban az ügyben, amiben az igazság maga ismeretlen, és legalább két esélyes.

Nem lett volna egyszerűbb, olyan esethez kötni a vélemény-cikkeiteket, amiről biztosan tudjuk, hogy megtörtént ?
Pl a Polanski féle 13 éves gyereklány megerőszakolásához ?
Mert mi van ha, valóban Aczél Endrének van igaza, aki csak megfogalmazta a magán-véleményét ?
Mi van ha akárcsak 1% esélye is van ennek az opciónak ?

Akkor bizony ti, az erőszakban feltétel nélkül hívő írástudók, együtt tettetek tönkre két életutat is.
Kiss Laciét csakúgy, mint Aczél Endréét.
Mitöbb én, és a többiek, akik csak kételyt merészeltünk megfogalmazni, egyedül a névtelenségünknek, és érdektelenségünknek köszönhetjük, hogy holnap még dolgozhatunk.
Azzal együtt is, hogy alapvetően inkább abban a lehetőségben hiszek, hogy megtörtént az erőszak.

Számomra ez a fajta vélemény terror sokkal félelmetesebb, mint bármely ember által elkövetett erőszakos cselekmény.
Amikor nem egyértelmű eset kapcsán, elítélnek valakit a kétely megfogalmazása okán, avagy konkrétan a véleménye miatt.

Látszólag jó oldalon álltok. Erőszakot elkövetni rossz dolog.
Aki mást gondol, vagy mond, annak nincs igaza.
Magabiztosságodra is minden okotok megvan. Hisz a 80% nagyon sok. Különösen ha szerintetek az 99% is megvan.

De a valóságban nem álltok a jó oldalon. Nagyon nem.
Vélt, vagy valósnak látszó igazságok ürügyén született ugyanis eddig meg, minden vélemény-diktatúra, a végül igazi diktatúrákká válló rendszerekben, kivétel nélkül.
Nincs olyan ügy, nem lehet, ahol a vélemény szabadságának létjogosultáságát kizárjuk, és magát az embert, a véleménye miatt büntetjük !

6 komment

Aki hajlamos a kutatásra, vitára, gondolkodásra, annak nincs szüksége kizárólagosságra.

A bejegyzés trackback címe:

https://trompf.blog.hu/api/trackback/id/tr158703184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bobby Newmark 2016.05.11. 13:06:23

Hát tudod, a világ már csak így működik. Aki egy idióta barom állat, az jellemzően se nem népszerű, se nem sikeres.

Kiss meg Aczél is megtehette volna, hogy befogja a pofáját, és nem tesz nagy nyilvánosság előtt morálisan és erkölcsileg vállalhatatlan kijelentéseket. Mégis megtették, és ennek nagyon helyesen vannak következményei. Nem jogi, hanem társadalmi következményei.

Ez már csak így működik. Isten hozott a társadalomban!

János Wéső 2016.05.11. 16:21:27

Ez már csak így működik. Isten hozott a társadalomban!

A társadalom kb 80%-a egy szar, mocsok, buta, unintelligens fos.
Nézd meg a face-t.

János Wéső 2016.05.11. 16:26:20

... Az emberek 80%-a örömmel kövezne is meg bizonyos általa kiválasztott embereket, nézne nyilvános akasztást, lefejezést stb.
Ebből a szempontból nem nagyon változtunk a középkor óta.

sixx egy ostoba faszfej 2016.05.11. 16:36:32

@Bobby Newmark:
"Kiss meg Aczél is megtehette volna, hogy befogja a pofáját"

Igen, csak ennek semmi köze a véleményszabadsághoz. Öncenzúrára kényszerítésnek nevezik.

Bobby Newmark 2016.05.12. 23:07:06

@sixx egy ostoba faszfej: Még mindig kurvára fordítva ülsz a lovon.

Jogilag megteheti, senki nem bünteti érte. De KÖVETKEZMÉNYEI vannak, ha valaki egy féreg. Az az abszurd, hogy elvárod, hogy ne legyenek.
Senki nem tiltja, hogy szarember legyél, de ha az vagy, ne csodálkozz, hogy ha elküldenek anyádba.

Ez úgy tinédzserkorukban le szokott esni az embereknek általában, hány éves vagy, hogy ez neked újdonság?

Szanyi Pabolcs 2016.05.17. 21:37:41

"A független szervek kivizsgálása a következő eredményeket hozta: Az elmúlt 60 évben 40 ezer papból 240 bizonyult bűnösnek, ami a lelkészek 0,6 %-át jelenti. Ebben az időszakban 1200 személy jelentett be kártérítési igényt az egyház felé korábban elszenvedett pedofil zaklatásokért. Persze ezeket a bejelentési adatokat fenntartással kell kezelnünk. Ezek egy része már régen elhunyt papra vonatkozott, akik nem tudtak a vádaskodással szemben védekezni. Másrészt a bejelentéseket részben a busás anyagi kártérítés is motiválta. Hiszen semmi vesztenivalója nem volt annak az embernek, aki azt mondta, hogy a (már rég elhunyt) X plébános 30-40 évvel korábban molesztálta őt.
Vagyis: A papok 99,4 %-a nem vádolható pedofil zaklatással, a pedofil zaklatások 99,9 %-ának nincs egyházi vonatkozása. Másképpen fogalmazva: A gyerekek számára a legbiztosabb hely az egyház, a legmegbízhatóbb felügyelő személy a cölibátusban élő katolikus pap. Biztosabb, mint a tanár, kollégiumi nevelőtanár, nevelőapa, rokon, edző, stb. ....
- Az amerikai protestáns lelkészek és zsidó rabbik között jóval magasabb a gyermekek elleni szexuális zaklatások aránya, mint a cölibátusban élő katolikus papoknál.
- Az amerikai sportedzők 0,2 %-át nemcsak megvádolták, hanem el is ítélték a rájuk bízott gyermekek szexuális zaklatása miatt.
- A német statisztika szerint a nem cölibátusban élő német férfiak harminchatszor nagyobb valószínűséggel lesznek zaklatók, mint a cölibátusban élő papok."
süti beállítások módosítása